Zwroty/wymiana/reklamacja

Home / Zwroty/wymiana/reklamacja

Informacja o zwrotach

Aby dokonać zwrotu zakupionych u nas towarów należy skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. Mają państwo na to 14 dni. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować salon nexLOOK o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (poprzez pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Zwrot – odstąpienie od umowy

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Zwrotu można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

2. Wyślij paczkę

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:
Studio nexLOOK
ul. Różana 13
32-700 Bochnia

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

 

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

 

Wymiana

1. Zwróć produkty które chcesz wymienić

W sklepie nexLOOK wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu poprzedniej paczki. W zamówieniu możesz wybrać dowolne inne towary. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Przelewy24, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

Reklamacja

1. Wyślij email

Wyślij email na adres info@nexlook.pl z informacją o reklamacji:

Napisz w nim:

  •  numer zamówienia którego dotyczy reklamacja
  •  którego produktu dotyczy reklamacja
  •  dołącz zdjęcie reklamowanego produktu

2. Złóż nowe zamówienie

Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie.

Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie – zwrot bądź wymianę